Opći uvjeti poslovanja

OPĆI UVJETI I ODREDBE

 

Ovi opći uvjeti poslovanja („ Uvjeti “) tvrtke NANITA sro , sa sjedištem na adresi 5. května 1007/3, Prag 4 - Nusle, 140 00, matični broj tvrtke 17901961, upisane u Trgovački registar pod brojem C 378454 čuva se na Općinskom sudu u Pragu, e-pošta info@nanita.hr , broj telefona +420 608145908 („ Mi “ ili „ Prodavatelj “) regulirani su u skladu s odredbama članka 1751. stavka 1. Zakona br. 89/2012 Zb., Građanskog zakonika, s izmjenama i dopunama („ Građanski zakonik “), međusobna prava i obveze Vas, kao kupaca, i Nas, kao prodavača, koje proizlaze u vezi s ugovorom o kupnji („ Ugovor “) sklopljenim putem e-trgovine na web stranici www.nanita.hr .

Sve informacije o obradi vaših osobnih podataka sadržane su u Politici obrade osobnih podataka, koju možete pronaći ovdje . 

Odredbe ovih Uvjeta i odredbi sastavni su dio Ugovora. Ugovor i Uvjeti poslovanja sastavljeni su na hrvatskom jeziku. Možemo jednostrano promijeniti ili dopuniti tekst Uvjeta i odredbi. Ova odredba ne utječe na prava i obveze nastale tijekom razdoblja važenja prethodne verzije Uvjeta i odredbi.

Kao što vjerojatno znate, komuniciramo prvenstveno na daljinu. Stoga se za naš Ugovor koriste sredstva komunikacije na daljinu koja nam omogućuju postizanje dogovora bez istovremene fizičke prisutnosti nas i vas, te se Ugovor na taj način sklapa na daljinu u okruženju E-trgovine, putem sučelja web stranice („ web sučelje E-trgovine “).

Ako bilo koji dio Uvjeta i odredbi proturječi onome što smo zajednički dogovorili kao dio vašeg postupka kupnje u našoj e-trgovini, ovaj specifični ugovor imat će prednost pred Uvjetima i odredbama.

I. NEKE DEFINICIJE

  1. Cijena je financijski iznos koji ćete platiti za Robu;
  2. Cijena dostave je financijski iznos koji ćete platiti za dostavu Robe, uključujući cijenu njezinog pakiranja;
  3. Ukupna cijena je zbroj Cijene i Cijene dostave;
  4. PDV je porez na dodanu vrijednost prema važećim zakonskim propisima;
  5. Račun je porezni dokument izdan u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost za ukupnu cijenu;
  6. Narudžba je vaš neopoziv prijedlog za sklapanje Ugovora o kupnji Robe s Nama;
  7. Korisnički račun je račun uspostavljen na temelju podataka koje ste vi dali, a koji omogućuje pohranu unesenih podataka i povijesti naručene Robe i sklopljenih Ugovora;
  8. Vi ste osoba koja kupuje u našoj e-trgovini, a zakonski se nazivate kupcem;
  9. Roba je sve što možete kupiti u e-trgovini.

II. OPĆE ODREDBE I UPUTE

  1. Kupnja robe moguća je isključivo putem web sučelja e-trgovine.
  2. Prilikom kupnje Robe, Vaša je obveza pružiti Nam sve podatke točne i istinite. Stoga ćemo podatke koje ste nam dali prilikom naručivanja Robe smatrati točnima i istinitima.

III. ZAKLJUČENJE UGOVORA

Ugovor s nama može se sklopiti samo na hrvatskom jeziku.

  1. Ugovor se sklapa na daljinu putem E-trgovine, a troškove korištenja sredstava komunikacije na daljinu snosite vi. Međutim, ovi troškovi se ne razlikuju od osnovne cijene koju plaćate za korištenje tih resursa (posebno za pristup internetu), tako da ne morate očekivati nikakve dodatne troškove koje ćemo naplatiti osim ukupne cijene. Slanjem narudžbe pristajete na našu upotrebu sredstava za daljinsku komunikaciju.
  2. Za sklapanje Ugovora potrebno je kreirati narudžbu u E-trgovini. Ovaj prijedlog mora sadržavati sljedeće podatke:
  3. Tijekom kreiranja narudžbe, podaci se mogu mijenjati i provjeravati sve dok se ne kreira. Nakon provjere, kreirat ćete narudžbu pritiskom na gumb "Narudžba obvezuje plaćanje". Prije pritiska gumba morate potvrditi da ste upoznati s ovim Uvjetima i odredbama te da se s njima slažete, u suprotnom neće biti moguće kreirati Narudžbu. Potvrdni okvir se koristi za potvrdu i pristanak. Nakon što pritisnete gumb "Narudžba obvezuje plaćanje", svi ispunjeni podaci bit će poslani izravno nama.
    a) Podaci o kupljenoj Robi (u E-trgovini označavate Robu koju želite kupiti klikom na gumb "Dodaj u košaricu");
    b) Podaci o Cijeni, Cijeni dostave, načinu plaćanja Ukupne cijene i traženom načinu dostave Robe; Ovi će se podaci unijeti kao dio kreiranja prijedloga narudžbe unutar korisničkog okruženja E-trgovine, dok će se podaci o Cijeni, Cijeni dostave i Ukupnoj cijeni automatski pružiti na temelju odabrane Robe i načina njezine dostave;
    c) Vaše identifikacijske i kontaktne podatke korištene za dostavu Robe, a posebno vaše ime, prezime, adresa za dostavu, broj telefona i adresa e-pošte;
    d) U slučaju Ugovora prema kojem ćemo vam redovito i ponovo isporučivati Robu, također i informacije o tome koliko dugo ćemo vam isporučivati Robu.
  4. Nakon toga ćemo što prije potvrditi vašu narudžbu slanjem poruke na vašu adresu e-pošte navedenu u narudžbi. Potvrda će sadržavati sažetak Narudžbe i ovih Uvjeta. Potvrda Narudžbe od strane nas predstavlja Ugovor između nas i Vas. Uvjeti poslovanja koji su na snazi na dan Narudžbe čine sastavni dio Ugovora.
  5. Moguće je da postoje slučajevi u kojima nećemo moći potvrditi vašu narudžbu. To se posebno odnosi na situacije kada Roba nije dostupna ili slučajeve kada naručite veći broj Robe nego što nam je dopušteno. Međutim, uvijek ćemo vam unaprijed pružiti informacije o maksimalnom broju Robe unutar E-trgovine i to vas ne bi trebalo iznenaditi. Ako iz bilo kojeg razloga ne možemo potvrditi Narudžbu, kontaktirat ćemo vas i poslati vam ponudu za sklapanje Ugovora u izmijenjenom obliku u odnosu na Narudžbu. U takvom slučaju, ugovor je sklopljen kada potvrdite našu ponudu.
  6. Ako je u E-trgovini ili u prijedlogu narudžbe navedena očito netočna Cijena, nismo obvezni isporučiti Vam Robu po toj Cijeni čak i ako ste primili potvrdu Narudžbe te je time Ugovor sklopljen. U takvoj situaciji, odmah ćemo vas kontaktirati i poslati vam ponudu za sklapanje novog Ugovora u izmijenjenom obliku u odnosu na Narudžbu. U takvom slučaju, Novi Ugovor je sklopljen kada potvrdite Našu ponudu. Ako ne potvrdite našu ponudu u roku od 3 dana od njezina slanja, imamo pravo odustati od sklopljenog Ugovora. Očitom greškom u Cijeni smatra se, na primjer, situacija kada Cijena ne odgovara uobičajenoj cijeni kod drugih prodavača ili nedostaje ili je izostavljena neka brojka.
  7. U slučaju sklapanja Ugovora, bit ćete obvezni platiti Ukupnu cijenu.
  8. Ako ste postavili korisnički račun, putem njega možete izvršiti narudžbu. Čak i u takvom slučaju, dužni ste provjeriti točnost, istinitost i potpunost unaprijed popunjenih podataka. Način kreiranja narudžbe identičan je onome za kupca bez korisničkog računa, ali prednost je što nema potrebe za ponovljenim unosom identifikacijskih podataka.
  9. U nekim slučajevima vam omogućujemo korištenje popusta na kupnju Robe. Za odobravanje popusta, morate ispuniti podatke o tom popustu u unaprijed određenom polju kao dio prijedloga narudžbe. Ako to učinite, Roba će vam biti dostavljena uz popust.

IV. KORISNIČKI RAČUN

  1. Na temelju vaše registracije u E-trgovini možete pristupiti svom korisničkom računu.
  2. Prilikom registracije korisničkog računa dužni ste sve unesene podatke navesti točno i istinito te ih ažurirati ako se promijene.
  3. Pristup korisničkom računu osiguran je korisničkim imenom i lozinkom. Što se tiče ovih podataka za pristup, vaša je obveza čuvati povjerljivost i ne davati te podatke nikome. Ne odgovaramo za bilo kakvu zlouporabu ovih podataka.
  4. Korisnički račun je osoban i stoga niste ovlašteni dopustiti trećim stranama da ga koriste.
  5. Možemo otkazati vaš korisnički račun, posebno ako ga ne koristite dulje od 24 mjeseca ili ako prekršite svoje obveze iz Ugovora.
  6. Korisnički račun možda neće biti dostupan kontinuirano, posebno s obzirom na potrebno održavanje hardverske i softverske opreme.

V. CIJENA I UVJETI PLAĆANJA, PRIDRŽAVANJE VLASNIŠTVA

  1. Cijena je uvijek navedena u E-trgovini, u nacrtu Narudžbe i, naravno, u Ugovoru. U slučaju neslaganja između Cijene navedene za Robu u E-trgovini i Cijene navedene u prijedlogu Narudžbe, primjenjivat će se Cijena navedena u prijedlogu Narudžbe, koja će uvijek biti identična cijeni u Ugovoru. Nacrt narudžbe također uključuje Cijenu dostave, odnosno uvjete pod kojima je dostava besplatna.
  2. Ukupna cijena je navedena s PDV-om i svim zakonom propisanim naknadama.
  3. Zatražit ćemo od vas plaćanje Ukupne cijene nakon sklapanja Ugovora i prije isporuke Robe. Ukupnu cijenu možete platiti na sljedeće načine:
    a) Bankovnim transferom. Podatke o plaćanju poslat ćemo vam kao dio potvrde narudžbe. U slučaju plaćanja bankovnim transferom, ukupna cijena plaća se u roku od 3 radna dana. Broj računa FIO banke 2402476246/2010 IBAN: CZ3020100000002402476246 BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXXK
    b) Karticom putem interneta. U takvom slučaju, plaćanje se vrši putem Shoptet Pay platnog sustava , a plaćanje je regulirano uvjetima i odredbama ovog platnog sustava, koji su dostupni na: https://www.shoptetpay.com .U slučaju online plaćanja karticama, ukupna cijena dospijeva u roku od 24 sata.
    c) Plaćanje pouzećem. U takvom slučaju, plaćanje će se izvršiti po isporuci Robe, a ne po primopredaji Robe. U slučaju plaćanja pouzećem, Ukupna cijena plaća se po primitku Robe.
    d) Gotovina prilikom osobnog preuzimanja. Robu možete platiti gotovinom prilikom preuzimanja u našim prostorijama. U slučaju plaćanja gotovinom prilikom osobnog preuzimanja, Ukupna cijena plaća se po primitku Robe.
  4. Račun će biti izdan u elektroničkom obliku nakon uplate ukupne cijene i bit će poslan na vašu adresu e-pošte. Račun će biti dostupan u korisničkom računu.
  5. Vlasništvo nad Robom prelazi na vas tek nakon što platite Ukupnu cijenu i preuzmete Robu. U slučaju plaćanja bankovnim transferom, Ukupna cijena plaća se uplatom na Naš račun, u ostalim slučajevima plaća se u trenutku plaćanja.

VI. ISPORUKA ROBE, PRIJENOS RIZIKA OŠTEĆENJA ROBE

  1. Roba će vam biti dostavljena na način koji odaberete, a možete birati između sljedećih opcija
    a) mjestima dostave Zásilkovne
    b) Dostava putem prijevozničkih tvrtki Hrvatska pošta PP
    c) Dostava putem prijevozničke tvrtke Overseas Express PP
  2. Roba se može dostaviti samo unutar zemalja europodručja.
  3. Rok isporuke Robe uvijek ovisi o njezinoj dostupnosti i odabranom načinu dostave i plaćanja. Procijenjeno vrijeme isporuke Robe bit će vam priopćeno u potvrdi narudžbe. Vrijeme navedeno u e-trgovini, tj. 3-5 radna dana  samo je procjena i može se razlikovati od stvarnog vremena isporuke. U slučaju osobnog preuzimanja u poslovnici, uvijek ćemo vas obavijestiti o mogućnosti preuzimanja Robe putem e-pošte.
  4. Nakon primitka Robe od prijevoznika, Vaša je obveza provjeriti cjelovitost ambalaže Robe te u slučaju bilo kakvih nedostataka odmah obavijestiti prijevoznika i Nas. Ako postoji nedostatak u ambalaži koji ukazuje na neovlaštenu manipulaciju i pristup pošiljki, niste obvezni preuzeti Robu od prijevoznika.
    a) otkloniti nedostatak isporukom nove Robe bez nedostataka ili isporukom nedostajućeg dijela Robe;
    b) otkloniti nedostatak popravkom Robe;
    c) razuman popust na Cijenu;
    d) odustati od Ugovora.
  5. U slučaju da prekršite svoju obvezu preuzimanja Robe, osim u slučajevima prema čl. VI.4. Uvjetima, to ne rezultira kršenjem naše obveze isporuke robe vama. Istovremeno, činjenica da ne preuzmete Robu ne predstavlja odustajanje od Ugovora između Nas i Vas. Međutim, u takvom slučaju imamo pravo odustati od Ugovora zbog Vašeg bitnog kršenja Ugovora. Ako odlučimo iskoristiti ovo pravo, odustajanje stupa na snagu na dan kada vam ga dostavimo. Odustajanje od Ugovora ne utječe na pravo na isplatu Cijene prijevoza ili pravo na naknadu štete, ako je takva nastane.
  6. Ako se, iz razloga koji proizlaze s Vaše strane, Roba dostavlja više puta ili na način koji nije dogovoren u Ugovoru, dužni ste Nam nadoknaditi troškove povezane s tom ponovljenom dostavom. Podatke o plaćanju ovih troškova poslat ćemo vam na adresu e-pošte navedenu u Ugovoru, a dospijevaju 14 dana od datuma dostave e-pošte.
  7. Rizik od oštećenja Robe prelazi na vas u trenutku preuzimanja iste. U slučaju da ne prihvatite Robu, osim u slučajevima prema čl. VI.4 Uvjeta, rizik oštećenja Robe prelazi na vas u trenutku kada ste imali priliku preuzeti Robu, ali iz razloga na vašoj strani, preuzimanje nije obavljeno. Prijelaz rizika od oštećenja Robe znači da od tog trenutka nadalje snosite sve posljedice povezane s gubitkom, uništenjem, oštećenjem ili bilo kakvim oštećenjem Robe.
    a) izvanredni kvar u proizvodnji Robe, pri čemu ćemo vas uvijek obavijestiti o novom očekivanom vremenu dostupnosti ili informaciji da neće biti moguće isporučiti Robu;
    b) kašnjenje u isporuci Robe od Našeg dobavljača, a mi ćemo Vas uvijek obavijestiti o novom očekivanom vremenu isporuke.
  8. Ako Roba nije bila navedena kao dostupna u E-trgovini, a naznačeno je približno vrijeme dostupnosti, uvijek ćemo vas obavijestiti u slučaju:
    a) izvanredni kvar u proizvodnji Robe, pri čemu ćemo vas uvijek obavijestiti o novom očekivanom vremenu dostupnosti ili informaciji da neće biti moguće isporučiti Robu;
    b) kašnjenje u isporuci Robe od Našeg dobavljača, a mi ćemo Vas uvijek obavijestiti o novom očekivanom vremenu isporuke.
  9. Ako vam iz bilo kojeg razloga nismo u mogućnosti isporučiti Robu u roku od 30 dana od isteka roka isporuke Robe navedenog u potvrdi Narudžbe, i Mi i Vi imamo pravo odustati od Ugovora.

VII. PRAVA OD NEDOSTATNE ISPUNJENJA

  1. Jamčimo da u trenutku prijelaza rizika od oštećenja Robe u skladu s čl. VI.7 Uvjeti: Roba je bez nedostataka, a posebno:
    a) ima karakteristike koje smo s vama dogovorili, a ako nisu izričito dogovorene, onda one koje smo naveli u opisu Robe ili one koje se mogu očekivati s obzirom na prirodu Robe;
    (b) je prikladno za svrhe koje smo naveli ili su uobičajene za Robu ove vrste;
    (c) odgovara kvaliteti ili izradi dogovorenog uzorka, ako je kvaliteta ili izrada određena uzorkom;
    (d) je u odgovarajućoj količini i težini;
    (e) ispunjava zahtjeve koje mu nameću zakonski propisi;
    (f) nije opterećeno pravima trećih strana.
  2. Prava i obveze u vezi s pravima koja proizlaze iz neispravne isporuke uređene su relevantnim općeobvezujućim pravnim propisima (posebno odredbama članaka 1914. do 1925., članaka 2099. do 2117. i članaka 2161. do 2174. Građanskog zakonika i Zakonom br. 634/1992 Zb. o zaštiti potrošača, s izmjenama i dopunama).
  3. U slučaju da Roba ima nedostatak, posebno ako je ispunjen bilo koji od uvjeta prema čl. VII.1 , možete nas obavijestiti o takvom nedostatku i ostvariti svoja prava koja proizlaze iz neispravne izvedbe (tj. reklamirati Robu) slanjem e-pošte ili pisma na naše adrese navedene u našim identifikacijskim podacima. Za pritužbe možete koristiti i uzorak obrasca koji smo vam mi dostavili, a koji čini Dodatak br. 1 Uvjeta i odredbi. Prilikom ostvarivanja prava na neispravnu izvedbu, morate odabrati kako želite riješiti nedostatak, a taj izbor ne možete napraviti naknadno, osim u slučajevima prema čl. 7.4, bez našeg pristanka. Pritužbu ćemo obraditi u skladu s vašim pravom na reklamaciju neispravne izvedbe. Ako ne odlučite sami riješiti nedostatak, imate prava navedena u čl. 7.5 čak i u situacijama kada je neispravna izvedba predstavljala bitno kršenje Ugovora.
  4. Ako neispravna izvedba predstavlja bitnu povredu Ugovora, imate sljedeća prava:
    a) otkloniti nedostatak isporukom nove Robe bez nedostataka ili isporukom nedostajućeg dijela Robe;
    b) otkloniti nedostatak popravkom Robe;
    c) razuman popust na Cijenu;
    d) odustati od Ugovora.
  5. Ako odaberete rješenje prema točkama a) ili b) i Mi ne otklonimo nedostatak na ovaj način u razumnom roku koji smo naveli ili Vas obavijestimo da uopće nećemo otkloniti nedostatak na ovaj način, imate prava prema točkama c) i d), čak i ako ih niste prvobitno zatražili kao dio reklamacije. Istovremeno, ako odlučite ukloniti nedostatak popravkom Robe i Mi utvrdimo da je nedostatak nepopravljiv, obavijestit ćemo Vas i Vi možete odabrati drugu metodu uklanjanja nedostatka. 
  6. Ako je neispravna izvedba nematerijalna povreda Ugovora, imate sljedeća prava:
    a) ako se stanje Robe promijenilo kao rezultat pregleda radi otkrivanja nedostatka;
    b) ako je Roba korištena prije nego što je nedostatak otkriven;
    c) ako nemogućnost vraćanja Robe u nepromijenjenom stanju nije uzrokovana Vašim radnjama ili propustima,
    d) ako ste prodali, konzumirali ili izmijenili Robu tijekom uobičajene upotrebe prije nego što je nedostatak otkriven; Međutim, ako se to dogodilo samo djelomično, odgovorni ste za dio Robe koji se može vratiti, te vam u tom slučaju neće biti vraćen dio Cijene koji odgovara vašoj koristi od korištenja dijela Robe.
  7. Međutim, ako ne uklonimo nedostatak pravodobno ili odbijemo ukloniti nedostatak, imate pravo odustati od Ugovora. Također možete odustati od ugovora ako ne možete pravilno koristiti Robu zbog ponovljenog pojavljivanja nedostataka nakon popravka Robe ili ako postoji veliki broj nedostataka na Robi.
  8. U slučaju bitne ili nematerijalne povrede ugovora, ne možete odustati od Ugovora niti zahtijevati isporuku novog artikla ako ne možete vratiti Robu u stanju u kojem ste je primili. Međutim, to se ne odnosi na sljedeće slučajeve:
  9. U roku od 3 dana od primitka pritužbe, potvrdit ćemo na vašu adresu e-pošte da smo primili pritužbu, kada smo je primili i očekivano trajanje obrade pritužbe. Pritužbu ćemo obraditi bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od 30 dana od primitka. Rok se može produžiti našim međusobnim dogovorom. Ako rok istekne uzalud, možete odustati od Ugovora.
  10. O rješavanju vaše pritužbe obavijestit ćemo vas putem e-pošte. Ako je pritužba opravdana, imate pravo na naknadu razumno nastalih troškova. Dužni ste dokazati te troškove, npr. računi ili potvrde o troškovima dostave. Ako je nedostatak otklonjen isporukom nove Robe, Vaša je obveza vratiti Nam originalnu Robu, ali Mi ćemo pokriti troškove ovog povrata.
  11. Ako ste poduzetnik, vaša je obveza prijaviti i istaknuti nedostatak bez nepotrebnog odgađanja nakon što ste ga mogli otkriti, a najkasnije tri dana od primitka Robe. Ako ste potrošač, imate pravo ostvariti svoja prava iz neispravne isporuke za nedostatak koji se pojavi na potrošačkoj robi u roku od 24 mjeseca od primitka robe. Odredbe o pravu na nedostatke ne primjenjuju se u slučaju:
    a) Roba koja se prodaje po nižoj cijeni, zbog nedostatka za koji je niža cijena dogovorena;
    b) habanje i oštećenje Robe uzrokovano njenom normalnom uporabom;
    c) rabljena Roba za nedostatak koji odgovara stupnju korištenja ili istrošenosti koji je Roba imala kada ste je primili;
    d) kada to proizlazi iz prirode Robe.
    e) za uzorke parfema i poklone po narudžbi, uključujući atomizere (punjive raspršivače) s uzorkom parfema i setove uzoraka atomizera koje dobivate BESPLATNO, uzorke mirisa (5 ml) ne možete vratiti ili zamijeniti za artikle poput obične robe. S obzirom na cijenu, uzorak je namijenjen testiranju mirisa.

 

VIII. ODSTUP OD UGOVORA

  1. Do raskida Ugovora, tj. prestanka ugovornog odnosa između Nas i Vas od njegovog početka, može doći iz razloga i na način naveden u ovom članku ili u drugim odredbama Uvjeta poslovanja u kojima je mogućnost raskida izričito navedena.
  2. Ako ste potrošač, tj. osoba koja kupuje Robu izvan okvira svoje poslovne djelatnosti, imate pravo odustati od Ugovora bez navođenja razloga u roku od 14 dana od datuma isporuke Robe, u skladu s odredbama članka 1829. Građanskog zakonika. Ako smo sklopili Ugovor čiji je predmet više vrsta Robe ili isporuka više dijelova Robe, ovaj rok počinje teći danom isporuke posljednjeg dijela Robe, a ako smo sklopili Ugovor, na temelju kojeg ćemo vam redovito i više puta isporučivati Robu, počinje teći danom isporuke prve isporuke. Od Ugovora možete odustati na bilo koji dokaziv način (posebno slanjem e-pošte ili pisma na naše adrese navedene u našim identifikacijskim podacima). Za odustajanje možete koristiti i uzorak obrasca koji smo vam mi pružili, a koji čini Dodatak br. 2.
  3. Međutim, čak ni kao potrošač, ne možete odustati od Ugovora u slučajevima kada je predmet Ugovora:
    a) Roba čija Cijena ovisi o fluktuacijama na financijskom tržištu neovisno o Našoj volji i može se pojaviti tijekom roka za odustajanje od Ugovora;
    b) isporuka alkoholnih pića, koja se mogu isporučiti tek nakon trideset dana i njihova cijena ovisi o fluktuacijama na financijskom tržištu izvan naše kontrole;
    c) Roba koja je prilagođena vašim željama ili za vašu osobu;
    d) Roba koja se brzo kvari i roba koja je nepovratno pomiješana s drugom robom nakon isporuke;
    e) Roba u zatvorenoj ambalaži koja je izvađena iz ambalaže i ne može se vratiti iz higijenskih razloga;
    f) isporuka zvučne ili video snimke ili računalnog programa ako je originalna ambalaža oštećena;
    g) dostava novina, periodičnih publikacija ili časopisa;
    h) isporuka digitalnog sadržaja, osim ako je isporučen na opipljivom mediju i isporučen uz Vaš prethodni izričiti pristanak prije isteka roka za odustajanje od Ugovora te smo Vas obavijestili da nemate pravo odustati od Ugovora.
  4. Rok za odustajanje od ugovora prema čl. VIII.2 Uvjeta i odredbi smatrat će se ispunjenim ako nam tijekom trajanja Uvjeta i odredbi pošaljete obavijest da odustajete od Ugovora.
  5. U slučaju odustajanja od Ugovora, Cijena će vam biti vraćena u roku od 14 dana od dana stupanja na snagu odustajanja na račun s kojeg je uplaćena ili na račun odabran za odustajanje od Ugovora. Međutim, iznos neće biti vraćen prije nego što nam vratite Robu ili prije nego što dokažete da je poslana natrag nama. Molimo Vas da nam robu vratite čistu, ako je moguće uključujući originalnu ambalažu.
  6. U slučaju odustajanja od Ugovora prema čl. VIII.2 Uvjeta i odredbi, dužni ste nam poslati Robu u roku od 14 dana od odustajanja od ugovora i snosite troškove povezane s vraćanjem Robe Nama. Naprotiv, imate pravo na povrat Troška dostave, ali samo u iznosu koji odgovara najjeftinijem načinu dostave Robe koji smo ponudili za dostavu Robe. U slučaju odustajanja od ugovora zbog činjenice da kršimo sklopljen Ugovor, pokrit ćemo i troškove povezane s povratom robe Nama, ali opet samo do iznosa Cijene dostave koja odgovara najjeftinijem načinu dostave Robe koji nudimo prilikom dostave Robe.
  7. Odgovorni ste Nam za štetu u slučajevima kada je Roba oštećena kao rezultat Vašeg rukovanja s njom drugačijeg od onoga što je potrebno s obzirom na njezinu prirodu i svojstva. U takvom slučaju, fakturirat ćemo vam nastalu štetu nakon što nam se Roba vrati, a fakturirani iznos dospijeva u roku od 14 dana. Ako vam još nismo vratili Cijenu, imamo pravo na kompenzaciju zahtjeva za troškove s vašim zahtjevom za povrat Cijene.
  8. Ovlašteni smo odustati od Ugovora u bilo kojem trenutku prije nego što vam isporučimo Robu ako postoje objektivni razlozi zašto nije moguće isporučiti Robu (posebno razlozi trećih strana ili razlozi koji proizlaze iz prirode Robe), čak i prije isteka roka navedenog u čl. VI.9. Uvjeti. Također možemo odustati od Ugovora ako je očito da ste u Narudžbi namjerno naveli netočne podatke. Ako kupujete robu u sklopu svoje poslovne djelatnosti, tj. kao poduzetnik, imamo pravo u bilo kojem trenutku odustati od Ugovora, čak i bez navođenja razloga.
  9. Prodavatelj nudi kupcima razne popuste i poklon bonove. Njihova upotreba uređena je pravilima o kojima prodavatelj u svakom pojedinom slučaju obavještava kupca. Osim ako nije drugačije navedeno, svaki poklon bon može se iskoristiti samo jednom, a po kupnji može se iskoristiti samo jedan bon s generiranim jedinstvenim kodom. Ako je vrijednost poklon bona veća od vrijednosti cijele kupnje, razlika se neće prenijeti na novi bon, a neiskorišteni iznos neće biti vraćen.

IX. RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

  1. Nismo obvezani nikakvim kodeksima ponašanja u odnosu na kupce u smislu odredbi članka 1826. stavka 1. točke a. e) Građanskog zakonika.
  2. Pritužbe potrošača obrađujemo putem elektroničke adrese info@nanita.cz . Poslat ćemo informacije o pritužbi na adresu e-pošte kupca.
  3. Češka trgovinska inspekcija, sa sjedištem na adresi Štěpánská 567/15, 120 00 Prag 2, ID: 000 20 869, internetska adresa: http://www.coi.cz . Platforma za online rješavanje sporova koja se nalazi na internetskoj adresi http://ec.europa.eu/consumers/odr može se koristiti za rješavanje sporova između prodavatelja i kupca, koji je potrošač, iz ugovora o kupnji sklopljenog elektroničkim putem.
  4. Europski centar za zaštitu potrošača Češke Republike, sa sjedištem na adresi Štěpánská 567/15, 120 00 Prag 2, internetska adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz , kontaktna je točka u skladu s Uredbom (EU) br. 2014/111 Europskog parlamenta i Vijeća. 524/2013 od 21. svibnja 2013. o online rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2006/2004 i Direktive 2009/22/EZ (Uredba o online rješavanju potrošačkih sporova).

X. ZAVRŠNE ODREDBE

  1. Ako naš i vaš pravni odnos sadrži međunarodni element (na primjer, šaljemo robu izvan teritorija Češke Republike), odnos će uvijek biti reguliran zakonima Češke Republike. Međutim, ako ste potrošač, ovaj ugovor ne utječe na vaša zakonska prava.
  2. Svu pisanu korespondenciju s vama dostavljat ćemo vam elektroničkom poštom. Naša adresa e-pošte navedena je pod Naši identifikacijski podaci. Korespondenciju ćemo vam dostavljati na adresu e-pošte navedenu u Ugovoru, u vašem Korisničkom računu ili putem koje ste nas kontaktirali.
  3. Ugovor se može mijenjati samo na temelju našeg pisanog sporazuma. Međutim, imamo pravo mijenjati i dopunjavati ove Uvjete i odredbe, ali ova izmjena neće utjecati na već sklopljene Ugovore, već samo na Ugovore koji će biti sklopljeni nakon stupanja na snagu ove izmjene. Međutim, obavijestit ćemo vas o promjeni samo ako ste kreirali Korisnički račun (kako biste imali te podatke u slučaju da naručite novu Robu, ali promjena vam ne daje pravo na raskid, budući da nemamo sklopljen Ugovor koji bi se mogao raskinuti) ili vam na temelju Ugovora redovito i ponavljano isporučujemo Robu. Obavijest o promjeni poslat ćemo vam na vašu adresu e-pošte najmanje 14 dana prije nego što promjena stupi na snagu. Ako od vas ne primimo obavijest o raskidu u roku od 14 dana od slanja informacije o promjeni, novi uvjeti i odredbe postat će dio našeg Ugovora i primjenjivat će se na sljedeću isporuku Robe nakon datuma stupanja na snagu promjene. Otkazni rok u slučaju otkaza je 2 mjeseca.
  4. U slučaju više sile ili događaja koji se ne mogu predvidjeti (prirodna katastrofa, pandemija, poremećaji u radu, prekidi rada podizvođača itd.), ne odgovaramo za štetu nastalu kao posljedica ili u vezi s višom silom, a ako situacija više sile traje dulje od 10 dana, i Mi i Vi imamo pravo odustati od Ugovora.
  5. Prilog Uvjetima poslovanja je primjer obrasca za pritužbu i primjer obrasca za odustajanje od Ugovora.
  6. Ugovor, uključujući Uvjete i odredbe, arhiviramo u elektroničkom obliku, ali Vama nije dostupan. Međutim, ove Uvjete i odredbe te Potvrdu narudžbe sa sažetkom narudžbe uvijek ćete primiti e-poštom te ćete stoga uvijek imati pristup Ugovoru čak i bez naše suradnje. Preporučujemo da uvijek potvrdite Narudžbu i spremite Uvjete i odredbe.

DODATAK:  Kuponi za popust ne mogu se primijeniti na poklon bonove .

Ovi Uvjeti i odredbe stupaju na snagu 1. siječnja 2023 .

Ocjena trgovine: 4,8 +421 222 205 887info@nanita.hr