FAQ
Naplaćujete li dostavu i nudite li pouzeće?
Da, najpovoljnija dostava iznosi već od 2 EUR na PPL mjesto preuzimanja. Za narudžbe iznad 1999 CZK dostava je kod nas besplatna. Pouzeće nudimo samo za dostavu na adresu i to za kupnju iznad 300 CZK. Cijena pouzeća je 45 CZK. U našoj parfumeriji u Pragu svoju pošiljku možete preuzeti potpuno besplatno.
Cjenik – Dostava i plaćanje
Koliko traje dok moja pošiljka stigne?
2–3 radna dana, za Slovačku 4–5 radnih dana. Narudžbe predane nakon 11 sati, tijekom vikenda ili službenog praznika bit će poslane sljedeći radni dan. Dajemo sve od sebe da vašu pošiljku pošaljemo što prije, a brzina isporuke dalje ovisi o dostavnoj službi.
Dostavljamo i u zemlje europodručja. Nudimo dostavu na mjesto preuzimanja Packeta već od 3,8 € te dostavu na adresu od 5,6 €. Pouzeće (2 €) je moguće od iznosa 15 €. Vrijeme isporuke je 4–5 radnih dana.
Parfemi
Kako mogu saznati tip mirisa, sastav i kojoj svjetskoj parfemskoj kući je vaš parfem sličan?
Dovoljno je kliknuti na parfem i prikazat će vam se opis – sastav i tip mirisa. Možete koristiti i parametarske filtre – potražiti kojim parfemom je naša mirisna voda inspirirana, vaš omiljeni tip mirisa ili vašu omiljenu sastavnicu parfema. Ako tražite određeni svjetski brend, kliknite na naš konverter mirisa ovdje.
Koliko sati parfem traje na mojoj koži?
Procijenjeno trajanje naših parfemiranih voda je 6 do 10 sati, ovisno o tipu mirisa i pH kože.
Naše Nanita parfimirane vode inspirirane su brendiranim parfemima sličnog sastava, jednake kvalitete, s visokim udjelom najfinijih esencija iz Francuske, kako bismo kupcima ponudili pristupačnu alternativu njihovim omiljenim brendiranim parfemima. Nismo na bilo koji način povezani s navedenim brendovima.
Koliki postotak mirisnih ulja i esencija sadrže vaše parfimirane vode?
Naše parfimirane vode sadrže od 10 do 15 % mirisnih esencija, ovisno o tipu mirisa.
Testiraju li se vaši mirisi na životinjama?
Niti jedan od naših proizvoda nije testiran na životinjama. Certificirani smo od strane organizacije PETA.
Jesu li vaši proizvodi veganski?
99 % parfema i mirisa za prostor iz naše ponude proizvedeno je od prirodnih i visokokvalitetnih sastojaka biljnog porijekla.
Povrat robe
Kako i kada mogu zatražiti povrat?
Ako se predomislite oko kupnje, kontaktirajte našu službu za korisnike u zakonskom roku od 14 dana od preuzimanja narudžbe na tel. +420 608145908 ili na e-mail info@nanita.hr radnim danom od 9 do 18 sati. Naši će vas djelatnici u roku 24 sata obavijestiti o postupku, poslati upute za reklamaciju te eventualno obrazac za raskid ugovora.
Kako mogu vratiti parfem?
Prihvaćamo samo robu pogodnu za povrat u besprijekornom stanju. Proizvod ne smije biti korišten ni otvaran. Vraćena roba mora biti poslana u originalnoj ambalaži.
Uzorke mirisa (5 ml), uključujući setove (6×5 ml), nije moguće vratiti ili zamijeniti iz higijenskih razloga. Uzorci služe samo za isprobavanje mirisa. Atomizeri su BESPLATNI i ne mogu se vraćati ni reklamirati.
Koliko traje povrat novca?
Naš je cilj obraditi povrat novca u roku od 7 dana od primitka vraćene pošiljke. Računajte na dodatna 3 radna dana dok sredstva ne budu vidljiva na vašem računu. Povrat se uvijek vrši istom metodom plaćanja. Iznos neće biti vraćen prije nego što primimo robu natrag.
Jesu li u cijenu uključeni troškovi dostave povezani s povratom robe?
U slučaju raskida zbog našeg kršenja ugovora, snosimo i troškove povrata robe, ali samo do visine najjeftinijeg načina dostave koji smo nudili prilikom isporuke.
Vraćaju li se troškovi dostave iz originalne narudžbe?
Imate pravo na povrat troškova dostave, ali samo do iznosa najjeftinijeg načina dostave koji smo nudili prilikom isporuke.
Popusti i promotivni kodovi
Kako mogu iskoristiti svoj promotivni kod?
Ako imate kod za popust, možete ostvariti popust pri kupnji naših proizvoda. Slijedite ove korake:
-
Odaberite proizvod u našem webshopu, dodajte ga u košaricu (mora biti uključen u ponudu vezanu uz kod) i kliknite na gumb „Dovršiti narudžbu“.
-
Pojavit će se polje u koje možete unijeti kod. Upišite ga i kliknite na „Primijeni“.
Informacije o promotivnim kodovima:
-
Važe samo ako ispunjavaju uvjete navedene ponude ili popusta.
-
Nije ih moguće primijeniti nakon što je narudžba napravljena.
-
Ne mogu se kombinirati s drugim akcijama, ponudama ili popustima. Ako se na narudžbu odnosi više promocija, primijenit ćemo onu koja vam daje najveći popust.
-
Na poklon bonove nije moguće primijeniti promotivne kodove.
Niste pronašli odgovor?
Slobodno nas kontaktirajte.
KONTAKTIRAJTE NAS